Frequently Asked Questions

Heb je een vraag? Wellicht staat het antwoord hieronder. Zo niet. Geen nood. 

Neem dan contact op via het contactformulier of stuur een mailtje naar hello@teampunch.nl

TeamPunch

Hoe kan ik de TeamPunch Nieuwsbrief opzeggen?

Geen reminders, tips inspiratie en aanbiedingen meer nodig? Stuur dan een mailtje naar hello@teampunch.nl en wij maken het in orde.

Er staat ook altijd een afmeldlink onderaan de nieuwsbrief.

Ik wil een activiteit afnemen via mijn werkgever. Zij willen specifieke informatie op de factuur. Hoe regel ik dit?

Geen probleem! Mail ons even op hello@teampunch.nl en geef door welke informatie erop moet komen te staan. Vervolgens zorgen wij voor de juiste factuur.

Kunnen bedrijven partner worden van TeamPunch om hun aanbod te delen?

Absoluut! We verwelkomen partnerships met bedrijven die kwalitatieve teambuilding-activiteiten, workshops, of andere diensten aanbieden die de teamspirit kunnen versterken.

Stuur een e-mail naar hello@teampunch.nl met:

- Een korte beschrijving van je bedrijf en diensten.
- Hoe jouw aanbod bijdraagt aan teamspirit en -engagement.
- welke speciale aanbieding je zou hebben voor TeamPunch members.

Selectieproces:
We beoordelen alle aanvragen zorgvuldig om ervoor te zorgen dat we alleen hoogwaardige, relevante aanbiedingen delen met onze community.

Ik heb geen factuur ontvangen.

Dat is vervelend! Dubbel check: je hebt al in je spamfolder gekeken? Laat van je horen en stuur een mailtje naar hello@teampunch.nl met jouw naam en email adres en wij zorgen ervoor dat jij jouw factuur ontvangt.

Ik heb een mail gestuurd, maar nog geen reactie ontvangen.

Wij reageren binnen twee werkdagen op jouw mail. Nog even geduld. Is het al langer dan drie dagen geleden? Misschien hebben we jouw mail niet goed ontvangen, wil je hem nog eens sturen naar hello@teampunch.nl? Dank!